top of page
  • Bieden jullie ook opties voor warme broodjes aan?
    Wij bieden geen warme broodjes aan, wel hebben wij warme lunches. Deze kunt u vinden onder het kopje "warme lunches"
  • Kunnen jullie ook de presentatie van de broodjes lunch verzorgen, bijvoorbeeld voor een zakelijke bijeenkomst?
    Wij leveren onze broodjes in een kartonnen cateringsdoos met servetten, allergenen informatie en stickers. Voor eventuele aankleding, borden en bestek kunt u een contact op nemen met onze klantenservice.
  • Bieden jullie ook speciale arrangementen aan voor regelmatige of terugkerende bestellingen?
    Ja! Neem contact op met onze klantenservices en vraag naar de mogelijkheden. We denken graag mee en helpen u daar graag verder.
  • Kunnen jullie rekening houden met dieetwensen zoals vegetarisch, veganistisch of glutenvrij?
    Natuurlijk! Laat bij de bestelling een opmerking achter met daarin de dieetwensen. Daarnaast worden al onze broodjes apart verpakt en zijn ze voorzien van een sticker met allergene informatie.
  • Kan ik een bestelling dezelfde dag plaatsen als dat ik mijn bestelling binnen wil krijgen?
    Nee, helaas niet. Tot 17:00 de dag van te voren kan er besteld worden.
  • Hoe worden de broodjes geleverd en wat zijn de bezorgkosten?
    De broodjes worden geserveerd in een kartonnen cateringsdoos met servetten, allergenen informatie en stickers. De bezorgkosten bedragen €5.00
  • Bieden jullie ook catering op maat aan voor speciale gelegenheden?
    Natuurlijk! Vul het contact formulier in en een van onze sales medewerkers neemt contact met u op.
  • Zijn jullie broodjes vers gemaakt en zo ja, hoe garanderen jullie de versheid?
    Onze broden worden s'ochtends vers geleverd door de bakker, belegd met verse ingrediënten en individueel verpakt om de versheid te garanderen.
  • Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?
    Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
  • Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?
    Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
  • Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?
    Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
bottom of page